8 Nisan 2012 Pazar

4 NİSAN TARİHİNDE ARILARIMIN DURUMU

Değerli arıcı dostlarım Efrahim KORKUT hocamın geçenlerde bir yazısızını okudum inver çıkver yani invert şürübundan bahsetti bende öyle yaptım akşam sabah invert şürübü verdim 10 kovanımdan 2 tanesine kat koydum diyerleride böyle durumu inşallah kendi başıma birşeyler becerebiliyorum 2010 ve 2011 yılı benim için hüsran oldu 10 tane kovandan 5 i muhakkak sönerdi bu sene allaha hamd olsun hiç sönen kovanım olmadı bir tane ana kaybetti onuda bir diyer kovanla birleştirdim durumlaru gayet iyi iyilik seven ve bilgi paylaşmayi seven arkadaşlara cani gönülden teşekkür ederim hangi arkadaşıma telefon açtımsa benimle bilgisini paylaştılar sağolsunlar bugünlük bu kadar yine bundan sonra yapacağım çalışmalarımı sizinle paylaşacam kalın sağlıcakla



her kovanımda bu tip çerçevelerden en az 5 6 7 tane mevcudum var

6 yorum:

  1. maşallah cok iyi görünüyorlar

    YanıtlaSil
  2. yunus abi . öncelikle senitakdir edeiyorum . neden dersen bana her sorduğun şeyde sana yapmangerekeni söylediğimde aynısını uyguladın hatta fazlasını bile yaptın işte sonuç ortada benim bile 40 arıdan 15 tanekovanda anca 5 çıtada yumurta varinşaallah buyıl 150 kğ bal alacaksın ondan aşağı düşersenkalfalık belgeni alamazsın körükçülüğe devam edersin .çalışmalarında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. MAŞALLAH DURUM İYİ GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  4. bekir kardeş adem kardeş taşkın enişte sizlerden bu tip yorumları alınca beni kamçılıyosunuz bi okadar daha iştahlanıyorum demek kalfalık belgeyi hakkediyorum 2006 da bu işe başladığımda arkadaşlara bakım yaptırıyodum ben 50 metre uzaktan bakıyodum korkudan sayenizde birşeyler öğrenmeye çalışıyorum beğendiğinize sevindim ilgi ve alakanıza cok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Yunus abi maşallahı var arıların. Bereketli bir sezon geçirmen dileğimle inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem hocam beğendiğinize sevindim ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim inşallah hepimize bol bereketli bir sezon olur inşallah saygı ve sevgilerimi sunarım

    YanıtlaSil