28 Mart 2010 Pazar

İLKBAHAR GELDİ ARILIKTA İŞLER BAŞLADI

Bugün sabah hava bayağı güzeldi, her pazar olduğu gibi pastaneyi yine ben açtım, saat 12 de zeki kardeşim geldi ben işi devrettim.doğru arılığın yolunu tuttum.
Asim abi önüme koydu çita delme aletini başladık çitaları delmeye, bi ara yemek faslı verdik namaz molası falan derken, hava da bozdu. Asim abinin babası da orda, haci dedemiz,ola çabuk ol dedi hava bozayi yağacak dedi laz şivesiylen derken, yağmur başladı doğru arılığın içine koştum bari deldiklerim çitaların tellerini takalım dedik.


Arılığa girince telefonlarım susmuyorki iş yapayım, arayanda çok sevdiğim bir aile dostumuz mübarek sanki beni hep arılıkta ikenmi buluyor be,yağmur bastırınca çıtaları delmeyi brakıp arılığın içinde çıtalara tel takmaya başladım.


Garibim Yunus Kantar, 2 saat uğraştım tam 20 çitaya tel takabildim Asim abi da gülüyor halime, çok yavaşsın diyor bana, eeeeee ben şimdiye kadar hep kolayına kaçtım. ne kadar çita ihtiyacım var misal,50 tane 100 tane giderdim yalova da güngör amcaya yaptırıyodum bütün paralarımı alıyodu cebimden, o zaman da işte arıcılık ihtiyacı olan bütün malzemeleri hazırlamaya acemi kalırsın .
Asim abi sana söz, sayın üstadım en kısa zaman kendimi geliştireceğime söz veriyoru.




eeeeee akşam oldu artık arılığı terk ediyoruz Asim abinin babası ilen de barı bi poz verelim dedik bu günün anısına güzelde oldu sayın editor Asim abi hemen çekti resmimizi sağolun sayın editör Asim Kadioğlu ellerinize sağlık bi tarafta ben bi taraftan babanız çok güzel oldu.
evet arıcı doştlarımız bu haftaki çalışmalarımız bunlar kalın sağlıcakla. haftaya yine yaptıklarımızı sizinle paylaşırız



21 Mart 2010 Pazar

ARILARA İLKBAHAR BAKIMI

bugün pazar pastaneye sabah gittim oğleden sonrada arılara bakım zamanı dedim ve gittim alemin dağına asım abide orda arılarımızı beraber kontrol ettik ve arıları asim abinin kendi kovanlarına aktardık ve allah razı olsun senin kovanları boyayalım dedi ve daha önceden kendi kovanlarını boyamıştı boyanan kovanlara benim arıları aktardık


ve asim abinin meşhur eşkiya tavuğu allah razı olsun misafir perver insan yaktı meydan ateşi eşkiya tavuğunu attı ateşin ortasına ve nar gibi kızarmış eşkiya tavuğunu afiyetle yedik asım abi ellerine sağlık kesene bereket haftaya ben tam teşkilatla geleyim artık misafirlik bitti 3 defa geldim arılığa artık komsu olacaz
bi senden 2 benden abi


16 Mart 2010 Salı

PUTUCİ YUNUSUN VARİSİ

arda nın universite günleri
arda henüz 2,5 yaşında ama okul merakı şimdiden başladı. çünkü annesi universite okuyor arda da annesi ile okula gitmeye çalışıyor. yani sizin anlayacağınız okula tepeden başladı, ilk okulu okumadan univesiteden başladı kereta ...

bayağıda hevesli okula. keratanın duruşuna bakarmısınız??


burda bayağıda mutlu görünüyor sevgili torunum arda :)






evet hoca onu nihayet tahtaya kaldırdı evet arda bey şirinlik bitti artık ciddi ciddi derslerini yap




arda benim biricik aşkım sevgili torunum ben onsuz yapamam o bensiz yapamaz yine sayın editorum nami diyer arı ve arıcı dostu asim ağabey yaptı görevini bir gün geldi pastaneye arda da ordaydı patlattı flaşları ve ardanın resmini koydu dedesinin bloğuna sağol asim abi ellerine sağlık bu vesile ile de ardayı tüm arıcı dostlarım la görüntülerini paylaşıyoruz teşekkür ederiz sana asim abi





2 Mart 2010 Salı

NAMİ DİYER KARNİYOL ANAMIZIN KIZLARININ ÇALIŞMASI

arıcı dostlarım tarıhını hatırlamıyorum büyük ihtimallen eylül sonu veya ekim başı olacak arılarımızı kotlolüne gittik asim beylen beraber bide ne görelim en güzel kovanımızın anası yok eee şimdi ne edecez yalovada ana bulamadık asım abi sayın bakanımızı aradı ana arı olup olmadığını sordu var dedi yalovadan gebzenin yolunu tuttuk karnıyolu getirdik kovanımıza verdik ve kovanımız anamızı kabul etti nami diğer anamızı 150 TL ye mal ettik ama helal olsun anamıza bakın bu an harıl harıl çalışıyo karniyolumuzun kızları bundan böyle bütün anyı karniyol yapacam allah nasıp ederse

video