28 Mart 2010 Pazar

İLKBAHAR GELDİ ARILIKTA İŞLER BAŞLADI

Bugün sabah hava bayağı güzeldi, her pazar olduğu gibi pastaneyi yine ben açtım, saat 12 de zeki kardeşim geldi ben işi devrettim.doğru arılığın yolunu tuttum.
Asim abi önüme koydu çita delme aletini başladık çitaları delmeye, bi ara yemek faslı verdik namaz molası falan derken, hava da bozdu. Asim abinin babası da orda, haci dedemiz,ola çabuk ol dedi hava bozayi yağacak dedi laz şivesiylen derken, yağmur başladı doğru arılığın içine koştum bari deldiklerim çitaların tellerini takalım dedik.


Arılığa girince telefonlarım susmuyorki iş yapayım, arayanda çok sevdiğim bir aile dostumuz mübarek sanki beni hep arılıkta ikenmi buluyor be,yağmur bastırınca çıtaları delmeyi brakıp arılığın içinde çıtalara tel takmaya başladım.


Garibim Yunus Kantar, 2 saat uğraştım tam 20 çitaya tel takabildim Asim abi da gülüyor halime, çok yavaşsın diyor bana, eeeeee ben şimdiye kadar hep kolayına kaçtım. ne kadar çita ihtiyacım var misal,50 tane 100 tane giderdim yalova da güngör amcaya yaptırıyodum bütün paralarımı alıyodu cebimden, o zaman da işte arıcılık ihtiyacı olan bütün malzemeleri hazırlamaya acemi kalırsın .
Asim abi sana söz, sayın üstadım en kısa zaman kendimi geliştireceğime söz veriyoru.




eeeeee akşam oldu artık arılığı terk ediyoruz Asim abinin babası ilen de barı bi poz verelim dedik bu günün anısına güzelde oldu sayın editor Asim abi hemen çekti resmimizi sağolun sayın editör Asim Kadioğlu ellerinize sağlık bi tarafta ben bi taraftan babanız çok güzel oldu.
evet arıcı doştlarımız bu haftaki çalışmalarımız bunlar kalın sağlıcakla. haftaya yine yaptıklarımızı sizinle paylaşırız



3 yorum:

  1. yunus abi kolay gelsin Asım abiyle işin zor hep işleri sana yaptırır şimdi ne uraşıyon git alsana ügngör hocadan hazır çerçeveleri :))

    YanıtlaSil
  2. yusuf kardeş ne yapalım yalovaya git gel zor oluyodu asim abi kanatlarının altına aldı beni sağolsun çalışmaya gelince çalışalım be abi hep hazır almak insanlığa tembellik veriyo ucundan tutalım biraz işi öğrenelim hazırcı arıcılık zor olur abi ilgi ve alakanıza teşekkür ederim

    YanıtlaSil