17 Temmuz 2010 Cumartesi

TEKİRDAĞDAKİ ARİLARIMIZIN ZİYARETİ VE GÖRÜNTÜLER

yeni çiftlikteki arıcı komşularımız ne yazıkki tanışamadık ziyaretlerine gittiğimizde kimse yoktu


Değerli arıcı dostlarım bu yüksek gerilim hiç hoşuma gitmedi ama bir kere arıları bunun altına koyduk beni çok tedirgin etti











Oohh beee,bu güzelliğe bakın.
Değerli arıcı dostlarım ülkemin her köşesi bir başka güzel burası Tekirdağ yeniçiftlik beldesinde bir tarla sadece benim resmimin olduğu yeri görüyosunuz astinda bu bir parça görüntü aşağıda resimleri incelediğinizde göreceksiniz gözünüzün ulaştığı yerlere kadar ayçiçek tarlaları eeeeee burda arı bal yapmasın da benmi yapayım yaşadılar arılar eee ne diyeyim ayçiçeklerin arasında bende mükemmel görünüyorum ukalalık olmaz inşallah taktır sizn değerli arıcı dostlarım ükalalık yaptımsa peşin özür dileyeyim.






arılarımızın yerleşim bölgesi biraz çorak bir arazi görünüyor bakışta ama arılar dört bir etrafa hakim etraf çok güzel muazzam ayçiçek tarlaları var gözünüzün ulaştığı yerekadar ayçiçekler ekili allah bol bereketli bal almayı nasib etsin hepimize





baksanıza bunun güzelliğine editor asım kadioğlu hemen de arıyı bulup çekti ayçiçek kellesini ama asim abi keşke daha fazla arısı olan bir kelle çekseydin bulamadınmı canın sağolsun eline koluna yüreğine sağlık












Bir tarafta nadasa brakılan yerler bir tarafta ayçiçek tarlası asim abi dediki bu sene buğday ekilen tarlalar seneye ayçiçek ekilecek dedi ne edeyim ben acamiyim bu sene ilk geldim ayçiçek lere









görüyormusunuz gözünüzün ulaştığı yerlere kadar ayçiçek tarlaları arılar yaşadınız bal yapmazssanız varya işim var sizinle



















evet arıcı dostlarım yukarıda övdüğüm kadar varmış değilmi tarlanın bu güzelliğe yalnız ben ilkdefa geliyorum ayçiçeğine belkide bundan bu kadar etkilendim orasını artık siz takdir edin değerli dostlarım bugünlük te bu kadar kalın sağlıcakla herkese bol bereketli bal hasadı diliyorum.










2 yorum:

  1. aycicekleri cok güzel verimli bir sezon yaşarve emeginizin karşılıgı olan fiata verirsiniz inşallah .bende sarayönününe tohumluk aycicegine gittim perşembe günü sagıma gircez inşallah bitişik tarlada ise kabak ekili 140 dölüm .selamlar

    YanıtlaSil
  2. değerli arıcı dostum ilgi ve alakanıza teşekkür ederim inşallah dediğiniz bol bereketli bal sağmayı allah hemize nasıbeder inşallah biz bu an yeni çiftlikten arılarımızı kaldırdık çatalca tarafına konakladık yanı katmerli yapmak istedik yeni çiftlikte çiçek bitmişti çatalcada daha yeni açıyodu ve açmayan tarlalar bile var bakalım allah nasıl derse öyle olur

    YanıtlaSil