24 Şubat 2012 Cuma

SIR ALMA APARATI

Değerli arıcı dostlarım yukarda resmini gördüğünüz sır alma aparatını satın aldım belki diyeceksiz ki bu ne ya çocuk oyuncağı derseniz haklısınız .Yaw bende bir çocuğum benim gibi çocuğa böyle oyuncak yeter diyorum tabi işin espirisi değerli arıcı dostlarım paslanmaz tekneye gücüm yetmedi arılığıma muhafaza edecek yerim de yok zaten, bu aparatı 50 liradan satın aldım 10 tane kovanım var herhalde işimi görür teknenin ebatı 46 cm genişlik 65 cm uzunluk herhalde idare ederiz bunu sizinle paylaşmak istedim kalın sağlıcakla

2 yorum:

  1. yunus kardeşim,
    hayırlı olsun aletin iyisi kötüsü olmaz.Eğer işini görüyorsa tamamdır. Tek eksik balla dolu sırlanmış çıtalar, oda yeni sezonda olur inşallah.

    YanıtlaSil
  2. zafer abi çok teşekkür ederim artım allah nasip ederde yaza sağ çıkarsak inşallah bal da dolar abi iyi niyetli insanlarız allah verir inşallah ama alet hallında bazi birşeyler söyledim ama burdan omaz aleti parayla aldı ama sonucu bedava geldi sadece kargo parası ödedim abi ilgi ve alakana ttesekkür ederim sağolun varolun allaha emanet olun kalın sağlıcakla

    YanıtlaSil